Categoría: Conferencias y charlas Congrés «Sentit comunal. Comunalismes i decreixements»

Congrés «Sentit comunal. Comunalismes i decreixements»

2025-01-25

Research & Degrowth i Fundació Emprius, amb la col·laboració d’Ecologistes en Acció, THECO i Rebelión Científica, organitzen el congrés Sentit comunal. Comunalismes i decreixements.

Serà un espai de trobada, intercanvi i reflexió entre persones d’arreu de l’Estat espanyol que defensen el comunalisme i el decreixement com a vies de transformació social desitjables i necessàries, que poden apuntar en la direcció de solucionar moltes de les greus problemàtiques i mals que patim i afrontem.

Hi haurà quatre blocs temàtics al llarg del dia: Comunalismes i decreixements, Comunalismes en la història, Subsistència i autonomia: una alternativa a l’extractivisme i Comunalismes en acció: reptes i oportunitats, amb persones ponents vingudes de diferents territoris i amb espai de participació del públic.

Està disponible el programa detallat del congrés i el formulari per inscriure's.

Biblioteca Pilarín Bayés (Vic)
Passeig de la Generalitat, 1
Vic, Barcelona

View full calendar

Periodista, reportero gráfico y realizador. Técnico Superior en Imagen y en Realización de audiovisuales, Graduado en Comunicación y Máster en Nuevas Tendencias en Periodismo. Trabajó en medios como la Televisión de Galicia, O Salto Galiza, Nós Televisión y participó en la Asociación Galega de Comunicación para o Cambio Social, Lentes Diverxentes y otros colectivos. Forma parte de la cooperativa de comunicación social Xarda.

Artículo anterior

Repair café

Siguiente artículo

50 anos de «Os límites do crecemento»

Lo último de Blog

Curricán [+VIDEO]

Poem read at the III Amergin Festival of the Atlantic Poetry, June 6th 2024, at Areal